my player

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya

Selamat ari raya maaf zahir & batin kepada semua rakan2 yang mengenali diri saya ini... hehe... hari nie pagi2 aku dah kena bgn, biasa la kn membantu mama msk kuah lontong (kuah Lodeh)... menu utama hari raya kali ni rendang paru, rendang ayam kampung, sambal kacang, ayam masak kicap & kuah lontong... tapi yg paling kegemaran aku ayam msk kicap... tradisi jawa agak nyer aku nie, hehehe... lps siap msk ngan kemas aku pun bersiap utk beraya ke rumah wak (pakcik) ku kat batu 7 jln kapar... smpi umah dia bkn kita mkn pun sbb dah kenyang melantak sebelum pegi umah dia, yg best nyer sbb dpt tido hik2... aku pun tido smpi lps solat jumaat, bgn jer terus mkn lagi...
yang dasyat nyer ari nie aku dah 5 kali mkn... klu mkn sikit xper, semua mkn berat2... mau naik berat bdn aku nie, naik ker?? hehehehe.... esk klu ker toilet kena fhm2 la kn... ni baru raya pertama, esk baru dpt balik ke kampung... windu nyer kat kampung, wlu pun dah xde sesiapa... 

No comments:

Post a Comment