my player

Thursday, September 2, 2010

Raya hampir tiba...

Gambar abah & mama
Raya 2005
tup2 dah nak raya kan.. tggl lagi 7 hari jer, aku pun tggl 5 hari jer lagi nak keje... raya kali nie xtau la dpt apa, dengan keadaan yg tak stabil nie... badan pun kurang sihat jer nie... tahun ni aku byk kali di serang demam... sbb selalu ken ahujan time naik moto... tahun nie lum pernah dapat buka kat luar lagi... erm.. dah tu asyik kat kedai jer, bkn xbersyukur tapi xdpt nak penuhi undangan kwn2 yang nak berbuka bersama2... nmpk nyer persiapan rumah aku tahun nie sederhana jer... gaji yg dpt pun dah aku bahagikan dengan benda2 yg perlu aku settle kan dulu... tgk la klu dapat bejalan ke x raya kali nie... nmpk nyer tahun depan aku kena lebih efisyen lagi mcm wat business ker, nk tambah lagi wit raya.... hehehee.... kepada kwn2 yg ada lobang business bg au la yer, leh la wat tambah2 duit... nak ajak tengku business la, dia ni kaki skit... apa pun dia nk jual, aku nak kena belajar dari dia... korg lak persiapan raya mcm mana?? mesti sempat buat mcm2 kan... aku nie mana yg sempat jer... kuih pun mana yg ada jer... 

No comments:

Post a Comment