my player

Saturday, June 4, 2011

target>> masa depan

target tahun nie nak beli kete? mana xnyer umo dah 25 ma... hahaha... tgk org pakai kete, terbakar hati beb... klu ada kete sng skit aku nk g mana2, xla org tua wisau memanjang... rasa2 tercapai x? keje kaw2 skrg, smua keje aku buat... balik tgh mlm pun xper... lagi satu, tgh bz cari keje tetap, mana ntah aku nk dpt... bukan xde keje tetap dulu, tp keadaan yg paksa aku buat mcm tue... dah xbleh keje dengan org yg xske kat kita... dari aku buat dosa kutuk dia hari2, baik aku blah jer.... dia pun sng hati nk wat paper kan... mana ar tau ada rezeki keje dah tetap, kete pun dah ada bleh aku sng hati nk cari buah hati plak... wisau kat dia skrg, ntah apa yg dia buat... harap dia dlm keadaan ok.... tggu tau!!! hehehe... aku xla nk beli kete besar2, kete kecik2 janji leh bawa jln dah la... KELISA? ok x? puas dh aku usha kete tu dr tahun lps lg... byk yg berkenan, tp duit nyer xcukup lg...

ok x kete ni? hehehehe
 
dapat yg mcm ni pun ok dah... hehehe... nk yg cantik jer kan....
 

No comments:

Post a Comment