my player

Saturday, June 18, 2011

sentiasa ada buat kamu....

ni la si buah hati saya.....
setiap org mesti ada somebody yg paling dia syg kn.. sama la mcm aku, tp keadaan jer xsama mcm org lain... si buah hati aku nie skrg dah jauh sgt dari aku, xtau nk buat apa dah... demi menjaga hubungan kita org, terpaksa la kami berpisah utk sementara dan mungkin ssh utk jmp lg... tp bg aku dpt mendengar suara dan khabar dia dh cukup baik dan aku sentiasa menunggu itu setiap hari... dan xsangka dia kat sana pun sentiasa fikir kan aku bila dia bg tau aku hari tu... dia rindu nk jaga aku mcm dulu, aku pun mcm tue sentiasa teringin nk dia ada kat sisi mcm dulu... aku harap dia dpt ampun kan dosa aku dr ujung rambut smpi ujung kaki, klu aku xda masa dia perlu kan aku... buat si buah hati, org syg kamu sgt2 tau...

No comments:

Post a Comment