my player

Friday, June 10, 2011

merindui...

salam...aku kat cnie chat jer..asyik ngt kat korang ja..kdg2,aku ngis sbb terlalu rindukan korang..apalah nasib aku jd mcm nie...hati aku terseksa sbb merindui korang..entah knpe dugaan kita terlalu berat nak ditggung..dulu,kita slu bersam kemana jer kita pergi ttp berdua,kerja tmpat yg sama,mkn bersama,ronda2 nek ferrari pink ko tue...kdg2 tdo pun sebantal...kita nie ibarat aur dan tebing..tak dpat dipisahkan...dan ibarat isi dan kuku..selalu nak dekat jer..ko ngt lagi tak,time ko demam..aku jga ko..aku tak dpat nak tdo sbb buah hati aku tue sakit..aku jga ko sampai ko chat..aku masak kat ko..hehehe..lawak pun ader kan...byak sgt kenangan kita bersama..aku bahagia sgt dpat jper ko wana...ko slu memahami perasaan aku..aku mg tak leh nak tipu ko..ko pasti tau jgak..aku tak pernah punyai sahabat sebaik ko wana..aku takut kehilangan ko..
Salam..apern..hai...shat ker??lama tak dgar suara comey nie...slu bgun lambat lagi ker??tdo??mkn??haa..jgn lupa solat tau..rindu nak dgr men gitar lagu kita tue...rindu saat kerja kat ban-j bersama pern..best sgt dpat tolong n buat kacau kat ctue..dulu,pern sombong sgt..nak sembg pun ssh..nak bergurau lagi la ssh..serius sgt..tkut nak tegur..tp bila dah kenal sikap pern,baru mas tau pern nie hapy gudlucky..suker berjenaka..myanyi..yg paling best..pandai men gitar..tue satu keistimewaan bg apern..apa2 pun hidup perlu diteruskan dan sentiasa rasa bhgia walaupun apa yg kita inginkan tak mjdi kenyataan dalam hidup n..ngat la pesanan nie....CINTA TDK PERNAH MEMINTA,IA SENTIASA MEMBERI,CINTA MBAWA PENDERITAAN TETAPI TDAK BERDENDAM,DIMANA ADA CINTA DISITU ADA KEHIDUPAN YG AKN MEMBAWA KITA KE SYURGA ALLAH S.W.T...AMIN...sara ttp merindui korang sampai bila2 pun...askum

No comments:

Post a Comment