my player

Tuesday, January 18, 2011

kebahagian dalam perpisahan?

Hehe.... dengar mcm tajuk lagu kn, tp tu la hakikat nyer skrg aku kena redha jer apa yg jadi.. Aku sgt syg kn dia, dan hanya tuhan saja yg tahu apa yg aku sanggup buat demi dia... tp sekali aku tersilap langkah aku xkn dpt kembalikan apa yg aku dulu, aku dah rasa sedikit demi sedikit akn kehilangan org tersayang... mmg aku DEGIL!!! tu la ayat yg dia selalu ucap... tp xkemana pun degil aku tu, klu dia yg roboh kan... Apa yg aku buat tanpa pengetahuan dia selalu nye akn dia ketahui jugak... Skrg aku mendoakan kebahagian dia, dan aku sanggup berpisah sekiranya tu yg akan membuat dia bahagia... aku berpegang pada janji dia ssh senang bersama, sbb aku dah anggap dia lebih dr kawan... Mungkin xsyg kah dia kat aku lg? erm.... jgn la wat apa2 tanggapan... mungkin perasaan aku jer... (SARA) kamo tau...  

No comments:

Post a Comment